14. marca 2012

Vždy buď sama sebou! -42-

             ,,Ahoj mami," usmial sa Harry a rýchlo mi pomohol vstať. Chalani nevediac, že už prišla Harryho mamka preleteli okolo ako stíhačky. ,,Ty nagelovaný pajác, sem poď! Neutekaj pred spravodlivosťou!" Kričal Liam a Zayn utekal akoby mu horelo pod pätami. Teoreticky mu aj horelo. Nikto to nekomentoval, dokonca aj ja som si na to za dva dni stihla zvyknúť. ,,Harry? Nepredstavíš nás?" Spýtala sa Harryho mamka s úsmevom. ,,Samozrejme," usmial sa a privinul si ma k sebe. ,,Toto je Nicole, moje dievča. Nicole, to je moja mamka." Nesmelo som sa na ňu usmiala. ,,Teší ma, pani Stylesová," podala som jej ruku a stále som sa usmievala. ,,Prosím, volaj ma Anne," usmiala sa aj ona a objala ma. ,,Takže už sa poznáte,"skonštatoval Harry. Do predsiene vbehla Alice a v zápätí za ňou doletel Niall. ,,Kam utekáš?" Smial sa a keď si všimli, že na nich hľadíme, zabrzdili a ostali stáť. ,,Dobrý," usmiala sa Alice. A teraz si bude myslieť, že jej sem nasťahujem celú rodinu, fajn. ,,Eh, no, toto je moja mladšia sestra Alice." Harryho mamka sa však prívetivo usmiala a podala jej ruku. ,,Teší ma. Niall, netýraj tak to dievča," žmurkla na Nialla a vošla do kuchyne. Niall sa za ňou nechápavo pozeral a jakmile sa mu pohľad stretol s Harryho pohľadom, spustili taký rehot že ho museli počuť až do Londýna. ,,Len mne to prišlo také čudné?" Spýtala som sa, no nikto neodpovedal. ,,Ale prosím ťa," povedal Harry a prevrátil očami. ,,Aby ti nevypadli." Rozosmial sa a potiahol ma smerom k obývačke. Za nami ako zmoknuté psy cupitali Alice a Niall. ,,No tak decká, pome niečo robiť," začal mrnčať blonďák. Keď sme uvideli, ako Zayn a Liam kľačia pred telkou a hádajú sa o to, aké DVD vyberú, bolo rozhodnuté.
           ,,Machri s Adamom Sandlerom," vyhlásil po hádke, ktorú sme pobavene sledovali, Liam. ,,Aj tak sa to nikomu nebude páčiť," frflal Zayn, no Liam ho s prehľadom ignoroval. ,,Choď si sadnúť," drgol doňho a Zayn sa odplazil k sedačke. Oprel sa o ňu a do ruky chytil nedojedenú Liamovu čokoládu. ,,To že k tebe nie som otočený, neznamená že ťa nevidím," ozval sa Liam. Zayn mal úplne v paži, že v tom bola akási výzva. Veselo ju žul ďalej, a nohy si vyložil na nízku taburetku. Liam sa rýchlosťou blesku presunul k Zaynovi a uchmatol mu čokoládu. ,,Sa nepototo," prevrátil očami a pohľad upriamil na obrazovku. Ležala som Harrymu na hrudi a bolo mi príjemne ako ešte nikdy. Hral sa mi s vlasmi a preto bolo trocha obtiažne sledovať film a vedieť o čom vlastne je. Ako sa ukázalo, Liamov výber bol neuveriteľne dobrý. Smiali sme sa ako besní. Neviem kto sa viac triasol od smiechu. Či ja alebo Harry. Dokonca aj Zayn sa viackrát rozosmial, i keď sa snažil udržať si kamennú tvár. Keď bola polka filmu za nami, definitívne to vzdal a na tvári sa mu usadil úsmev. Pohľad mi padol na Alice a na Nialla. Vyzerali ako dvojičky. Alebo ako pár. Rýchlo som tú myšlienku zahnala do kúta. Niall bol opretý o opierku a mal skrčené kolená. Alice zase ako opierku použila Niallove nohy a tak boli ako domino. Keby sa Niall uhne, Alice sa prekotí. Zrazu sa z podlahy ozvalo Zaynove obdivné pískanie. Na obrazovke sa objavila akási vyretušovaná barbie. Pozrela som sa na Harryho. Mal na tvári úsmev, ktorého ani keby veľmi chce, tak sa nezbaví. ,,Harold!" Drgla som doňho a on na mňa upriamil pozornosť. Utrela som mu bradu s poznámkou: ,,Tu ti ešte tečú slinky." ,,Nežiarli," ozval sa Zayn, za čo si vyslúžil vankúšom po hlave. ,,Ty si krajšia," šepol mi Harry do ucha. ,,Hádam tomu neveríš," ozval sa zase Zayn. Uškrnula som sa a posadila som sa. ,,Neverím, ale poteší to," cítila som, ako ma Harry ťahá späť na jeho hruď a tak som sa nebránila. ,,Zmena. Zmena. Zmena." Chlapi v telke sa striedali v čumení na tú Barbie, ako opravuje auto a v čumení na strom. Na tom som sa musela zasmiať. Ten mužský mozog je tak jednoduchý. ,,Zmena.Zmena. Uvedomujete si, že pozeráme všetci na strom?" Spýtal sa chlap svojich kamarátov, ktorí skonštatovali, že sú hrozní.
           Prebehlo ešte pár takých hlášok a väčšiu pozornosť pomaly pútal Niallov smiech a nie hlášky chlapíkov v telke. Vždy keď sa smial, triasol sa ako osika, takže Alice vyzerala ako pod elektrinou. ,,Neurob z Alice koktejl," rozosmiala som sa a Alice na mňa vďačne pozrela. ,,Oops," uškrnul sa, ale smiať sa neprestal. Po ďalších 20 minútach mi začali klipkať oči. Snažila som sa ich držať otvorené, no pomaly ma opúšťala sila aj odhodlanie. ,,Vidíš, bol to taký nudný film, že zaspala," dostal sa mi do uší Zaynov hlas. Prečo ja mám tendenciu všade zaspať? ,,Zase som zaspala?" Spýtala som sa otráveným hlasom. ,,Nevadí, aspoň si ukázala, aký nudný bol ten film," provokoval ďalej Zayn. Liam to ešte stále zvládal, ale videla som, že má na mále. Žmurkla som naňho a on sa usmial. ,,Aké sprisahanecké pohľady, hééj!" Rozkríkol sa Zayn. ,,Poviem to Danielle, uvidíš!" Pohrozil prstom Liamovi, ktorý to už nevydržal. Schmatol prvý vankúš ktorý mu prišiel pod ruku a pustil sa do mlátenia Zayna. ,,No tak chlapci," ozvala sa z dverí Harryho mama a všetci sme až poskočili od ľaku. ,,Nedá si niekto čaj?" Spýtala sa a všimla som si ako Niall pokrčil nosom. ,,Pomôžem vám." Postavila som sa a Harry mi stisol ruku. Povzbudivo sa na mňa usmial a ja som pošla za jeho mamkou do kuchyne.

            ,,Nicole, mohla by si dať variť vodu?" Spýtala sa a zatiaľ vyberala šálky. ,,Prešla som okolo Gemmy, ktorá sedela na stoličke a hompáľala nohami. Naplnila som kanvicu vodou a dala som ju variť. Čakala som, kedy to príde. Raz to musí prísť a teraz je tá najideálnejšia chvíľka. ,,Tak," otočila sa ku mne s úsmevom. Je to tu, vravela som to. ,,Ako dlho ste s Harrym spolu?" Hľadala som pomoc u Gemmy, no tá bola zrazu veľmi zaneprázdnená lovením niečoho na dne jogurtu. ,,Dva týždne, približne." Usmiala som sa dúfala som že to pomôže. Pomôže čomu? Mala by som prestať stresovať. ,,Iba?" Spýtala sa prekvapene. ,,Iba," pritakala som. ,,A aké máte plány?" Panebože, neviem čo bude zajtra, tak aké plány? ,,Nemáme žiadne plány. Ja som na internáte, Harry o 3 dni odlieta. Snažíme sa to neriešiť a byť spolu čo najviac. Bude to ťažké," pokrčila som smutne plecami a na okamih som v jej očiach zahliadla akúsi iskru. ,,Takže mieniš ostať s Harrym?" Nechápavo som na ňu pozrela. ,,Samozrejme, prečo by som nemala?" Tvrdo mi pozrela do očí a keby nesedím, možno by ma to aj zhodilo zo stoličky. ,,Chcem len, aby bol môj syn šťastný." Povedala jednoducho a šla zaliať čaje. ,,Aký čaj piješ?" Spýtala sa bez toho, aby sa otočila. ,,Nejaký ovocný, to je jedno." Uvažovala som nad tým čo povedala. Dalo sa čakať, že sa bude o Harryho báť. Ale bolelo ma, že si myslí, že by som od neho odišla. Za dva týždne sa stal mojou súčasťou. Vkĺzol do môjho života hladko a nikomu to nevadilo. Bolo to tak prirodzené. ,,Pozrite,.." Zaváhala som, no chcela som pôsobiť familiárnejšie a tak som ju predsa len oslovila menom. ,,Anne. Vášho syna ľúbim. Viem, sme spolu krátko. Viem že si môžte myslieť, že ho iba využívam, alebo niečo podobné. A verte mi, nikdy by som také niečo neurobila. Nikdy!" Zdôraznila som každé jedno slovo a Anne sa ku mne pomaly otočila.
          ,,Viete, bol tu pri mne, keď som to potrebovala. Dokázal mi vyčariť úsmev na tvári, keď to nikto iný nevedel. Prosím, nemyslite si, že ho len využijem. Bude ťažké zvládať ďiaľku medzi Cholmes Chapel a Londýnom, ale som si istá, že to spolu zvládneme." Na chvíľu ostalo v kuchyni ticho. Celý čas, čo som rozprávala, som si pozerala na kolená. Odvážila som sa zdvihnúť hlavu. Anne na mňa hľadela a v očiach mala to, čo tam bolo pred chvíľkou iba náznakom. Bolo tam teplo. Sálalo z jej očí a dodávalo mi lepší pocit. Postavila sa a chytila ma za ruku. ,,Nicole, nechcela som ťa nejak zneistiť. Len sa oňho bojím. Som si istá, že sa nevzdá. Bude s tebou, a bude s tebou dlho. Harry nie je na krátkodobé vzťahy. Keď ľúbi, tak ľúbi celým srdcom. Som rada, že viem, že cítiš to isté." Opäť sa na mňa usmiala. V takejto situácii nás našiel Harry. ,,No kde ste tak dlho?" Zbadal že sa držíme za ruky a prekvapene sa spýtal. ,,Deje sa niečo?" My sme sa len usmiali, a Anne podišla ku kuchynskej linke. ,,Babské rozhovory," povedala mu a dala mu do rúk šálky s čajom. Tiež som nejaké vzala a keď som išla do obývačky, vedela som, že to bude zase o niečo ľahšie.

2 komentáre:

  1. super, super super... =)úžasné, nič iné sa nedá povedať, až na to, že sa teším na ďalšiu časť... =)

    OdpovedaťOdstrániť