14. marca 2012

New story :)

        Hlasovanie je ukončené! :) A hlavnú úlohu získava ..... (poprosím bubny) ... Niall Horan :D Potrebovala som vedieť, koho by ste najviac chceli a teraz to už viem. Ak si pamätáte, písala som aj príbeh so Zaynom, ktorý bol kvôli Vždy buď sama sebou! pozastavený. Preto určite pochopíte, že novú poviedku nezačnem radšej pridávať, kým neukončím rozrobenú.
       Keď ma niečo nadchne, ľahko zabudnem na niečo, čo už robím a úplne sa oddám novej činnosti, tak to nechcem riskovať :) Nezanevrite na mňa, lebo bude zle :D :))

Prezradím vám však, že hlavná postava bude 18 ročná Andy :)

10 komentárov:

  1. ..a tu poviedku so zaynom aj dokončiš alebo.. ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja sa teším jak malé decko! :D :D :D :D :D ale dúfam, že nebude lepšia ako moja! :D :D :D ale nie ;) :-* teším teším !
    a rýchlo ďalšiu časť VBSS!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. už som nedočkavá :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ivuš, neboj, až taká dobrá zas nie som :D Raduliatenko, dokončím dokončím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej? fajne potom no :) .. len si to budem musieť zas od začiatku prečitať lebo si už nepamätam o čom je :D:D :/

      Odstrániť
  5. dalšiu čast rýchlo !! :D .to sa nedá vydržat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fúúú to si užiješ keď budeš opisovať Nialla :D :D nebudeš vedieť, kedy skončiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. budem sa krotiť :D tedaaa, budem sa snažiť :D

    OdpovedaťOdstrániť