4. marca 2012

Vždy buď sama sebou! -25-

---> z pohľadu Harryho
       (nasledujúce ráno)

      Zobudil som sa s neuveriteľnou bolesťou hlavy. Po tom, čo mi včera povedal Louis som nemal náladu na nič. Šiel som si ľahnúť, no do noci som rozmýšľal. A teraz ešte toto. Opatrne som zišiel do kuchyne, pretože Louis ešte spal. Žiadne prekvapenie. Louis spí vždy najdlhšie. V kuchyni som našiel sediacu mamu. ,,Nemáme nejaké tabletky proti bolesti hlavy?" Spýtal som sa zamračene. Priložila mi ruku na čelo a vydýchla si. Vždy to robila. Už od detstva. ,,Nech sa páči." Podali mi tabletku a podala mi čerstvo urobený čaj. ,,Choď si ešte ľahnúť. Je len 8 hodín." Tak to som si teda riadne privstal. No namiesto toho, aby som si šiel ľahnúť do izby, vyvalil som sa pred telku. Keby idem spať, veľa rozmýšľam a ja som nechcel myslieť na to, čo sa stane o pár dní. Chcel som byť s Nicole čo najviac. Teraz to však odložím. ,,Kde to je?" Šomral som a hľadal som DVDčko. ,,Mám ťa! Predo mnou sa neskryješ." Uvedomil som si, že sa rozprávam s neživou vecou a tak som radšej prestal. Niekedy sám seba desím. Zapol som si Love actually a ostatné zmizlo. Neviem prečo sa o chalanoch vraví, že nemajú radi zaláskované filmy. Ja Love actually zbožňujem a to som normálny. Doteraz si pamätám, ako som sa preto pohádal pred 2 rokmi s chlapcom, s ktorým som chodil do školy. Staré dobré časy.
      ,,Love actually?" Zjavil sa pri mne Lou a sadol si ku mne. ,,Hej." Pritakal som. Film pomaly končil, keď sa Louis ozval. ,,Ideš za ňou?" ,,Idem. Ale až keď jej skončí škola. Zatiaľ som len tvoj." Zasmial som sa. ,,Už som sa bál, že na mňa zabudneš." Odul spodnú peru Louis. ,,Zas mi kradneš brata?" Ozvalo sa odo dverí. Obidvaja sme otočili hlavy. ,,Gemma!" Zvolal som a vyskočil som na nohy. ,,Čo ty tu robíš? Mala si prísť až o 2 dni." ,,Vari nemôžem dojsť skôr z dovolenky? Vadím ti tu, mám odísť?" Robila si zo mňa srandu. ,,Mne sa nepozdravíš?" Postavil sa k nej Lou. ,,Večne žiarlivý." Vzdychla si a objala ho. ,,Ako sa má George?" Spýtal sa, pretože ja by som sa nespýtal. S jej priateľom som si nejako nesadol a nemienim to meniť. ,,Má sa fajn. Chytila ho chrípka a tak sme došli skôr." Odvetila vyhýbavo, pretože vedela, že ho nemám rád. ,,Idem pozdraviť mamku." Otočila sa na päte a vošla do kuchyne. S Louom sme na seba pozreli, pokrčili plecami a sadli si naspäť k telke. Po chvíli som sa postavil. Louis spýtavo dvihol obočie a čakal. ,,Idem do sprchy a pôjdem za Nicole." Odpovedal som mu po ceste. Ak to chcem stihnúť, musím si švihnúť. Prekvapivo, po 20 minútach som bol hotový. Musel som pohľadať mamku, aby vedela že som odišiel. ,,Idem von, nezdržím sa dlho." ,,Máš tu sestru." Namietla. ,,Sestra mi neujde, že?" Nečakal som na odpoveď a išiel som preč. ,,Nemá niekoho?" Počul som ešte Gemmu, no netrápilo ma to. ,,Lou, idem už." Len mi kývol a ďalej pozeral akúsi šou.

---> z pohľadu Nicole

      ,,Vraj, vyhoďte to!" Maggie napodobňovalo Hedersona a ja som sa na tom neuveriteľne bavila. ,,Čo si o sebe myslí!" Frflala ďalej, no to som počula akoby z diaľky. Pri škole som zbadala stáť niekoho, kto sa zozadu neuveriteľne podobal na Harryho. ,,Haló, počúvaš ma?" Zamávala mi pred očami Maggie. ,,Pýtala som sa ťa, dokedy máš skrátenú vychádzku." Voľky-nevoľky som k nej otočila hlavu. ,,Len do pol 7." Hodina a pol nie je až taká zlá. Mohlo to byť aj horšie. ,,Aspoň vieš, že nabudúce nemáš meškať." Keď sa postava pri škole otočila, srdce mi zaplesalo. Na tvári sa mi zjavil obrovský úsmev a pridala som do kroku. ,,Kam sa tak náhliš?" Zakričala za mnou Maggie a dobehla ma. Prišli sme k Harrymu a ja som sa mu hodila okolo krku. ,,Harry!" Zaborila som si tvár do jeho kučier a tuho ho objímala, akoby som ho nevidela roky. ,,Dobrý deň, slečna." Usmievali sa na mňa Harryho oči. Naklonil sa a dal mi pusu. Už som ako tak bola pripravená na to, čo sa stane, no srdce mi aj tak bilo ako divé. ,,Ehm..." Ozvalo sa spoza nás. Otočili sme sa k Maggie a hľadeli na ňu, akoby sa tam iba teraz objavila. ,,Aha, no. Harry, toto je moja spolubývajúca a veľmi dobrá kamarátka Maggie. Maggie, toto je Harry." ,,Teší ma." Usmial sa na ňu Harry. Maggie sa hanblivo pozrela do zeme, no ruku mu podala. Fíha, takúto ju nepoznám. Takú,.. hanblivú.
      ,,Ale to nie je fér." Zamraučala som. ,,Mám tréning." Veď som mu to včera vravela, vari ma nepočúval? ,,No a? Počkám ťa tam." Povedal Harry a objal ma okolo pliec. ,,Zastaví ťa vôbec niečo?" Usmiala som sa a oprela som sa oňho. Maggie pri nás ticho kráčala, až kým mse nedošli k internátu. ,,Hneď som tu." Dala som mu pusu na nos a vybehla som aj s Maggie hore. ,,Čo to s tebou je?" Spýtala som sa na izbe. ,,Netuším. Zbožňujem tú skupinu, Nemyslela som si, že takto ustrniem, keď stretnem niekoho z nich. Vyzeralo to moc čudne?" Spýtala sa so smiechom. ,,Trošku, ale to je detail." Vyplazila som jazyk a schmatla som tašku s úborom. ,,Idem Magg. Čau." Zabuchla som dvere a rýchlosťou blesku som zbehla dole. ,,Som tu." Usmiala som sa naňho a išli sme. ,,Naozaj sa ti chce hodinu a pol na mňa čakať?" Spýtala som sa zvedavo. ,,Keby mám záruku, že sa ťa dočkám, čakal by som aj roky." Usmial sa na mňa a mňa to pohladilo pri srdci. ,,Môžem aj pozerať, ako trénujete?" V očiach sa mu zaleskli šibalské ohníčky. ,,Ani náhodou!" Rázne som pokrútila hlavou. ,,A to už prečo?" Nahodil pohľad smutného psíka. ,,Lebo jednoducho nie." Zasmiala som sa. ..Stačí, že ma uvidíš spotenú po tréningu, nieto ešte aby si videl, aké figúry tam vystrájam." Došli sme k hale a Harry si so mnou preplietol prsty. ,,Povedala som nie." Pokrútila som hlavou, no on na mňa len hľadel. A hľadel, a hľadel,... ,,Dobre teda." Povzdychla som si a spolu sme vošli dovnútra. Prišli k šatni a práve vtedy odtiaľ vyšla Grace. Jakmile zbadala Harryho, urobila člom vzad a vbehla naspäť do šatne. Pozerali sme za ňou a nevedeli sme, čo si máme myslieť. ,,Vidíš, strašíš mi spoluhráčky." Ukázala som naňho prstom. ,,Tomu sama neveríš." Pokrútil hlavou a usmieval sa. ,,Nevidel si? Radšej si choď sadnúť dovnútra a počkaj ma." ,,Ako poviete, madam." Zasalutoval, dal mi pusu a zmizol vo dverách, ktoré viedli do haly.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára