7. marca 2012

Interview s Louisom a Niallom :)

       Holky, o toto som sa jednoducho musela podeliť! Milujem, keď Louis a Niall rozprávajú :) Mám pocit, že sú častejšie v tieni, ako po boku chalanov, hlavne keď ide o sóla. Neberte to tak, že ich nemilujem ako celok, ale jednoducho zbožňujem keď vyniknú ich personality. 


       Zbožňujem Niallov smiech :) Tu sa mi zdá, najviac sám sebou. Keď je s chalanmi, vždy rozpráva Liam a Harry, alebo Louis, zato Zayn s Niallom sú ticho. Neviem či mám len ja taký názor, ale príde mi to, že Louis a Niall tu, sú úplne iní Louis a Niall keď sú s chalanmi. Just my opinion. Okej, dosť mojich monológov (prehovorov jednej postavy, ako do nás hustí učiteľka). Nech sa páči :)


2 komentáre:

  1. Neznášam, keď robia rozhovor a najviac rozpráva práve Liam a Harry :( a ich dvoch nenechajú rozprávať...a práve preto s tebou súhlasím :) boli úplne iní, ako keď robia rozhovor VŠETCI...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veď toto.. Liam vždy začne a už potom nikto až tak nerozpráva, iba keď sa opýtajú.. koľko krát začal Zayn alebo Niall, či Lou rozprávať ale skočili im do reči a tak sú radšej ticho.. tu uplne vidno, akí sú.. Niall má normálne radosť v tvári.. a Louisa ako potešilo, keď mu povedal ten chlap, že sú vonku dievčatá.. s akým krásnym úsmevom sa spýtal že KDE? Jééé.. a ten hlas :)

    OdpovedaťOdstrániť