15. marca 2012

Vždy buď sama sebou! -43-

            Keď sme prechádzali cez chodbu, pohľad mi padol na hodinky. Potiahla som Harryho za ruku a zastavila ho. ,,Zlato, budem musieť ísť." Pokrčil čelo a smutne na mňa pozrel. ,,Už?" Chytil ma za ruku a pritiahol ma k sebe. ,,Dnes má prísť otec." Pokrčila som plecami. ,,A po ďalšie, nezabudni že musím napísať pesničku. Teda," uškrnula som sa, ,,pokúsiť sa o to." ,,Určite bude perfektná." Usmial sa, na čo som ho drgla. ,,Perfektná, to určite." Odfrkla som. ,,Just shut up, honey." Pobozkal ma a spolu sme šli do obývačky. ,,Alice?" Oslovila som sestru, ktorá sedela tesne pri Niallovi a o niečom sa potichu rozprávali. Pomaly ku mne dvihla pohľad a čakala. ,,Musíme ísť." Zamračila sa a narovnala sa. ,,Na čo?" ,,Dnes má prísť otec." Do očí sa jej vkradla akási tvrdosť. ,,Nemám potrebu sa s ním stretnúť." Bože, čo to s ňou zase je? Niall do nej drgol a prihovoril sa jej. ,,Nehraj to. Choď domov," a usmial sa. Dlho si hľadeli do očí, až sa nakoniec postavila. ,,Kde sú chalani?" Spýtala som sa Nialla, ktorý ukázal von na záhradu. Nechala som ich tam a vybehla som za nimi.
          ,,Zayn? Liam? Kde ste?" Nikde neboli a tak som usúdila, že sú možno v domčeku. ,,Ste tu?" Vbehla som dovnútra, kde som ich našla ako sa o niečom rozprávajú. ,,Nicole," usmial sa Liam a pokynul mi, aby som si prisadla. ,,Sorry chalani, len som sa prišla rozlúčiť." ,,Už ideš?" Prekvapene sa spýtal Zayn, a postavil sa zo sedačky. ,,Musím," pokrčila som plecami. ,,Nezabudni na skúšku," žmurkol na mňa. ,,Aj pre to musím ísť, kým ja niečo vymyslím. Teda ak vymyslím." Zayn ku mne podišiel a a zatriasol so mnou. ,,Niečo vymyslíš!" ,,Jasné že hej," pridal sa Liam a usmieval sa ako slniečko na hnoji. ,,Dík," uškrnula som sa. Vtedy do domčeku vbehla Alice. ,,No ideš už?" Ostala stáť vo dverách s rukami v bok. ,,Veď hej," smutne som sa usmiala na chalanov. ,,Ahoj Nicole, čau Nicole," ozvalo sa a ja som vyšla za Alice. V predsieni stál Harry s Niallom. ,,Môžeme?" Usmial sa Harry a podal mi ruku. S radosťou som ju chytila a spolu sme išli do auta. Niall sedel vzadu s Alice a ja vedľa Harryho vpredu. V rádiu hralo Stereo Hearts od Maroon5 a my sme boli ticho. Za pár minút sme boli doma. Harry nechal motor bežať a vystúpil. ,,Dúfam, že tentoraz sem nedôjde moja mama," uškrnula som sa. ,,Snáď nie, to by som nemohol urobiť toto," usmial sa a jemnulinko ma pobozkal. To ma samozrejme vyprovokovalo a tak som ho objala okolo krku. Bol to jediné čo som cítila. ,,Ehm," ozvala sa Alice a čím si odo mňa vyslúžila hnusný pohľad. ,,Ahoj," usmiala som sa na Nialla a Harryho som posledný krát objala. Alice sa s ním tiež objala, no bolo to o niečo dlhšie objatie.
               Keď sme vošli do domu, všade bolo ticho. ,,Mami?" Zvolala som, no nikto sa neozýval. Začudovane sme na seba pozreli. Ja som vybehla po schodoch, Alice šla do záhrady, no všade sa ozývalo len naše volanie. ,,Zavolám jej," ozvala sa Alice z prízemia, tak som za ňou zišla. Telefón zvonil, zvonil a zvonil a mamka nedvíhala. ,,Zavolaj otcovi," poradila som jej. Alice sa začala celá triasť. ,,No tak, možno sa len niekde zabudla," vravela som jej. Moja sestra nezvláda takéto situácie. Aj keď sa vlastne nič nedeje, začne panikáriť. Otec telefón nedvíhal tiež. Fajn, už som mierne začínala panikáriť aj ja. Dnes mala mať mamka voľno, tak nechápem. Alice na mňa hľadela a v očiach jej svietilo obrovské otázniky. Bezmocne som pokrčila plecami a sadla som si na stoličku. Nechcela som myslieť na nič. V hlave som mala stále výkričník pri Lauren. ,,Ty čo s Niallom, nebodaj...?" Nechala som otázku visieť vo vzduchu. Alice sa konečne pousmiala, ale pokrútila hlavou. ,,Určite nie. S Charlotte nám to klape. Ale Niall je strašne fajn. Rozprávali sme sa o tom, že aj on má kamarátku ktorá je na dievčatá." Prekvapene som vydýchla. Nečakala by som, že Niall sa s Alice bude o takom niečom rozprávať. Keď mi Harry opisoval chalanov, Nialla vykreslil ako toho najhanblivejšieho, čo sa dievčat týka. ,,To je fajn," usmiala som sa na ňu. Opätovala mi úsmev a poťahovala si hánky. ,,Nerob to, poprosila som ju, pretože som neznášala keď to robí. Prevrátila očami ale prestala. ,,Poďme si pozrieť nejaký film, nechcem na nič myslieť," navrhla a vstala. Potom ma napadlo, že ja vlastne mám inú prácu. ,,Nemôžem," pokrútila som hlavou. ,,Musím napísať nejakú pesničku." Alice na mňa prekvapene pozrela, no v očiach mala ohníčky radosti. ,,Môžem ti pomôcť? Aspoň si prevetrám gitaru." Povedala som si, prečo nie? Aj tak netuším ako sa také niečo robí. Alice nehrala často na gitare, ale hrať vedela. Zvykla hrať keď mala zlú náladu, jednoducho sa zavrela v izbe a brnkala si. ,,Jasné," usmiala som sa.

7 komentárov: