4. marca 2012

Vždy buď sama sebou! -31-

---> z pohľadu Nicole

         V ten večer ako odišiel Harry som nemala čo robiť. Maggie spála zauklená v paplóne a Trishu som už nechcela otravovať. Nechodím na twitter často, ale strávila som tam celý večer. Písala som si s Alice a tým som zabila podstatnú časť večera. Mnohokrát sme sa s Alice zabávali tak, že sme si navzájom posielali linky s nejakými vtipnými textami, obrázkami, videami, proste niečo, čo by nás pobavilo a zabilo čas. Práve som sa smiala na obrázku kde zosmiešnili Snapea, keď mi Al poslala link s nejakým obrázkom na twitteri. Ešte stále so smiechom som otvorila fotku a úsmev mi zamrzol rýchlo ako,.. Ani neviem čo ta rýchlo zamŕza. Hľadela som bez pohybu na fotku, a jediné čo ma napádalo bola otázka Čo teraz? V hlave sa mi rozblikala kontrolka. Párkrát som sa dostala ku komentárom, čo pridávali ľudia na stránku Danielle. Tej Liamovej priateľke. Áno, áno, priznávam, pozisťovala som si o nich čo sa dalo. Tie komentáre neboli práve lichôtky. Keď som uvidela na fotke Danielle aj s Liamom z Brits, jediné čo ma napadlo pri pohľade na ňu bolo rozkošná. Vyzerala ako slniečko. A to ešte ako pri nej vyzeral Liam. Najkrajší párik aký som kedy videla. Aj teraz som s obavami rozklikla čo bolo písané pod fotkou. Slová ktoré boli pod fotkou ma potešili. Radosť opadla keď som v komentároch našla rôzne vyhrážky, otázky kto do pekla som a prečo sa oblápam s Harrym. Rozrušene som zaklapla notebook, pri čom som zabudla že som si písala s Al. Na stole mi zazvonil mobil a na displeji vytrvalo blikalo Alicino meno.
-Prepáč.- Ozvala som sa, no nestihla som ani poriadne dopovedať myšlienku.
-Prečo si môi nič nepovedala?! To si hovoríš sestra?- Vrčala v telefóne Alice.
-Bože, prečo z toho každý robí vedu?! Proste sme spolu!- Vypenila som, lebo som to akosi nechápala.
-Vedu? Toto je ešte nič oproti tomu, čo príde.- Varovala ma a slová zneli naozaj, ako varovanie.
-Čo má akože prísť?- Pokrčila som nosom.
-Peklo. Fakt ťa nechcem strašiť, ale nebude to sranda. To ide bokom! Aký je?- Stará dobrá Alice, večne zvedavá.
-Veru, nestraš ma. Aký by mal byť? Sme spolu krátko.- Ohradila som sa, no na jazyku sa mi prevaľovali slová ako úžasný, milý, pozorný. Žiadne som však ešte nevyslovila.
-Čo ja viem. Proste aký je.- Aj v telefóne som počula, ako pokrčila plecami.
-Úžasný. Stačí?-
-Stačí,... Teda, pre zatiaľ. Ľúbiš ho?- Túto otázku som nečakala. Iste, ľúbila som ho a to spolu nie sme ani mesiac, ale takto priamo sa ma to ešte nikto neopýtal. Potom mi to došlo. Nebol nikto, kto by sa ma to opýtal. Maggie sa na také nepýtala, proste to videla. A dievčatá z volejbalu nemali možnosť vidieť nás spolu. Vlastne ani Trisha. Harry bol ako moje malé tajomstvo. Až doteraz.
-Áno. Ľúbim ho.- Odvetila som jednoducho. Chvíľku sme spolu ešte volali, no potom sme sa rozlúčili. A ja teraz potrebujem vedieť, čo bude.

---> z pohľadu Harryho.

      Najprv som chalanom nič nerozumel. Smiali sa a pomedzi smiechom sa snažili niečo povedať. Moc im to nevychádzalo a očividne si ani nevšimli, že som do konverzácie vstúpil ja s Louisom. Miloval som spoločné volania s chalanmi. Tentoraz som však z neho mal akési čudné šteklenie v bruchu.
-Chalani?- Zachytil som v tom neporiadku Liamov hlas, ale nečakal som, že by ho počuli.
-Haloo.- Zakričal Louis a vynútil si celú pozornosť. Ako vždy.
-Čau, tajnostkár.- Ozvali sa naraz Niall a Zayn, načo sa zase obidvaja rozosmiali.
-Prepáč, dnes sú ako z divých vajec.- Ospravedlňoval ich Liam.
-Ako by som na to nebol zvyknutý.- Zasmial som sa a čakal som.
-Takže?- Ozval sa Liam a zrazu Niall aj Zayn stíchli. Podrazáci.
-Takže?- Naťahoval som čas. Nikam sa totiž neponáhľam.
-Harry si našiel mrkvu.- Rozosmial sa na celú izbu Louis.
-Predstav si, to sme si všimli.- Povedal Niall.
-Viete čo? Ja to prepne na webcameru. Chcem vás vidieť.- Ani som nestihol zaregistrovať, kto sa ozval tentoraz a už sa na mňa z obrazovky usmievali chalani. Všetci v pyžame, vyvalený na posteli.
-Hneď je to lepšie.- Zapriadol a spokojne sa usmial.
-Harry, prosím ťa, povieš nám už čo sa to tu deje?- zamračil sa Zayn a ofina mu padla do čela. Asi sa mu minul lak, usúdil som.
Zhlboka som sa nadýchol a začal som rozprávať. Nerozprával som dlho. Nebolo čo.
-Fúúú, šikovný chlapec.- Zasmial sa Zayn a mne v tom momente zazvonil mobil. Čo sa všetci zbláznili? Keď som však pozrel na displej, ukázalo mi Nicolino meno. Srdce mi urobilo kotrmelec, no hovor som neprijal. Mal som totiž na dráte ďašlích troch bláznov.
-Chalani, hneď som tu.- Ozval som sa a Louisovi som posunkami naznačil kto volá. Načo udržiavať nejaké súkromie? Túto otázku si zrejme Lou nepoložil, pretože chalanom okamžite vysvetlil čo sa deje.
-Volá mu mrkva.- Chalani ktorí neboli zvyknutí na to oslovenie, naňho nechápavo hľadeli. Nieže by nechápali slovo mrkva. To slovo Louis hovoril častejšie ako sa dalo. Neprekvapilo by ma, keby sa zistilo, že to bolo jeho prvé slovo vôbec.
-Nooo, Nicole.- Rozhodil rukami a keď ani ta nechápali, prosto skríkol. -Volá mu jeho milované dievčatko.- Vrhol som na neho pohľad, ktorý by zabil aj trojhlavého draka. Vychádzal som z izby, ani neviem kam, ale do očí mi udrel Liamov pohľad. Bol,.. vystrašený?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára