4. marca 2012

Vždy buď sama sebou! -34-

---> z pohľadu Louisa

       Mobil párkrát zavibroval, čo bolo znamenie že sú pred letiskom a mám im dôjsť pomôcť. ,,Ty asi ostaneš v aute, že?" Spýtal som sa, no odpoveď som poznal. Gemma médiá moc nemusela, vlastne ich nenávidela. Samozrejme, pred nimi sa správala normálne, ale v skutočnosti to v jej vnútri vrelo. Rýchlo som vystúpil z auta a na oči si nasadil okuliare. ,,Mrkvičiááák," rozbehol sa ku mne Niall, ignorujúc novinárov. Ako jediný z nás ich mal viacmenej v paži. Vždy vravel: ,,Kto ma pozná, pravdu vie, kto ma má rád, počká, kým pravdu poviem ja." Závideli sme mu všetci do jedného. ,,Brý deň blonďáčik." Mal som pocit, že mi puknú líca od toho, ako sa usmievam. S Liamom som sa objal a to isté so Zaynom. ,,Ahojte chalani." Usmieval som sa, a zrazu som cítil, akoby som mal všetko. Ja viem, strašný gýč, ale vždy som to tak cítil. ,,Ideme?" Prehodil nervózne Zayn a obzeral sa po novinároch. ,,Samozrejme. Dajte mi tašky." Vzal som im po jednej taške, pretože ich mali plno. Najviac Zayn, samozrejme. Aj keby si mal zabaliť z každého oblečenia jeden kus, tak si nabalí 30x viac. ,,Ahoj Gem, nemala si dôjsť až večer z dovolenky?" Zvedavo sa spýtal Niall, no vysvetlil som mu to. ,,George dostal chrípku. Prileteli o dva dni skôr. Zabudol som vám to povedať." Pokrčil som plecami. Po ceste nám Niall rozprával, čo povyvádzal v Írsku aj s Gregom. Nenormálne sme sa smiali, keď povedal, že si bol zajazdiť na koni a prekotil sa z koňa, pretože si zle uviazal popruh na jednej strane. ,,Doosť!" Kričal som a utieral som si slzy. Ako som si všimol, dokonca aj Gemma sa smiala, len sa tak natriasala. ,,Nesmejte sa mi!" Zamračil sa a ofina mu padla do očí. ,,Ale no tak!" Brnkol som mu po uchu, a stále som sa smial. ,,Tuto Gemma ti upiekla koláč." ,,Ja som vedel, že ma ľúbiš!" Zvískol a zozadu ju objal. ,,Horan, ovládaj sa!" Skríkla, keď sme vybočili z vozovky, no usmievala sa. ,,Nabudúce radšej pôjdem do Afriky pešo, akoby som vás mala viezť sama v aute." Šomrala a my sme sa len smiali. Áno, zase.
      Prišli sme k domu, povykladali sme veci a nechali sme Gemmu, nech vojde prvá. ,,Zisti, či ešte spí." Žmurkol som na ňu. ,,Louis, už zase?" Dvihol obočie Liam a v očiach mu zaiskrili nezbedné ohníčky. ,,Viete čo máte robiť. Niall, máš tu gitaru? Nevšimol som si, či si ju nakladal." Otočil som sa k blonďákovi, ktorý sa usmieval, akoby práve ušiel z blázinca, no keď počul moju otázku, prevrátil oči. ,,Vari niekam idem bez nej?" ,,Dobre no, nekrič!" Zasmial som sa a pokynul som im, nech idú pomaly za mnou. Zakrádali sme sa po schodoch a pred dverami sme zastáli. ,,Ideme na to." Šepol Zayn, ktorý sa triasol od smiechu. Nikdy si nenechá ujsť príležitosť, ako si urobiť z Harryho srandu. Rozostavili sme sa okolo postele a začali sme spievať. ,,It´s time to get up in the morning. There´s a breakfast waiting for you. we drive miles to get it, so you can open it and ge it.Get up, get up, get up!!" Začali sme vykrikovať a Niall sa márne snažil zosúladiť gitaru s našim vreskotom. Liam aj Zayn si dali dole topánky a začali skákať po posteli. Harry sa zababušil pod perinu a usiloval sa zapchať si uši. Niall to už nezvládol, a začal sa smiať na celú izbu. Sedel na zemi a smial sa. Vyzeral ako opitý škriatok. Ja som sedel na posteli vedľa Harryho, Liam so Zaynom stáli na ním, a obidvaja sa smiali ako malé deti. ,,Som hore!!" Vyletel spod paplóna Harry a to dožralo aj mňa. Vyprskol som a skoro som si cvrkol.
          Všetci sme sa smiali keď do izby vošla Gemma. ,,Vy nie ste normálni." Pokrútila hlavou a začala sa smiať. Muselo to vyzerať komicky. Niall sa tak smial, až sa prekotil dozadu a skoro ju zrazil z nôh. ,,Prepáč Gemma." Smial sa, no úsmev mu zamrzol po tom, čo počul, čo Gemma hovorí. ,,Fajn Niall, ja som ti došla povedať že koláč je hotový, ale ako myslíš." Otočila sa na päte a vypochodovala z izby. V izbe na chvíľu nastalo ticho, ktoré dlho nevydržalo, pretože pohľad na Nialla, ktorý mal smrť v očiach bol neuveriteľný. Keď to predchvíľou bol smiech, tak toto sa s tým nedalo porovnávať. Naraz sme všetci traja vybuchli do smiechu. Harry sa smial až sa mu začalo čkať. ,,Len sa smejte, debili." Postavil sa Niall zo zeme a rýchlo zišiel po schodoch. ,,Gemma, hneváš sa?" Počuli sme, ako sa pýta Gemmy, ale už sme sa jednoducho nevládali smiať. ,,To je už toľko hodín?" Spýtal sa Harry držiac sa za brucho. ,,Iba pol 3, ešte kľudne spi," drgol som doňho a postavil som sa z postele. ,,Poďte chalani, pomôžem vám zobrať veci do domčeku. A ty, vstávaj!" Dvihol som prst, no Harry na mňa len fľochol pohľadom a padol naspäť do perín. ,,Kašli naňho." Povedal Liam a ako prvý zišiel po schodoch. V kuchyni už sedel Niall, v každej ruke jeden kus koláča a pred sebou pohár s mliekom. ,,Tebe nedávali doma jesť?" Pokrútil hlavou Zayn a prišiel k nemu. ,,Jeden kúsok?" Spýtal sa a nahodil psie oči. ,,Čo mám už s tebou robiť." Vzdychol si Niall a posunul mu tanier. Ani nestihol protestovať a už sme mu s Liamom vzali ďalšie kúsky. ,,To bolo posledný krát!" Varoval nás. ,,Poď ty nenažranec, ideme zobrať veci." Ozval sa Zayn a napil sa mlieka. ,,Ozaj, čo s tým dievčaťom?" ,,Uvidíme, keď zíde Harry." Pokrčil som plecami a dúfal som, že Nicole dnes nemá nijaké extra plány.

6 komentárov:

  1. jeej, super diel, teším sa na ďalší.. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem :) aj ja sama sa teším, konečne sa spoznajú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super diel :D veľmi som sa smiala, keď ho (chudáka) zobúdzali :D :D
    BTW: Super vzhľad ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj tak treba, hádam nebude spať celé poobedie :D :D ďakujem :)mám pocit, že ho ešte veľakrát zmením :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D má predsa povinnosti nie?! :D voči priateľke a kamarátom :D
      prečo? :/ veď je super!

      Odstrániť
  5. presne! :D oni dojdú a on spí, no žiadne také :D lebo budem mať náladu na niečo dievčenskejšie, tak to zmením, potom na niečo iné a zase ničo iné... ja som strašne prelietavá v tomto :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť