25. marca 2012

Vždy buď sama sebou! -47-

 Po dlhšej dobe ďalšia časť :) Je tu text, ktorý som sama vymyslela, tak berte ohľad na to, že to nie je dokonalé :)

--- z pohľadu Harryho

Stále spala a nevyzeralo to, že by sa tak skoro zobudila. Nemal som srdce na to, aby som ju zobudil len kvôli tomu, že idem preč a tak som zo stola schmatol prvý papier ktorý som uvidel a chcel som napísať odkaz. Keď som zbadal, čo je na ňom, zarazil som sa. Vyzeralo to ako pesnička a tak som to začal študovať. Bolo tam veľa škrtancov, rôznych prepisov a akordy na gitaru.

       Who you wanna be

When you´re the only weird,
just get out from here.
Don´t turn and run away,
that´s the only way.

Only way to be happy,
be who you wanna be.

Run away to your perfect world,
And don´t care about anything.
Cause who cares about your steps,
everybody cares about their own success.

Go down the street and laugh,
laugh from your heart.
Don´t be who you´re not,
cause you´re unique and free.
So be who you wanna be.

Don´t sit lonely in the closed room,
and take your fate into your hands of.
Maybe you will fall on the floor,
but only then you know.

You know, that you have tried it,
tried to be strong and held head high.
In this selfish world, you can only believe in yourslef,
but nevermind, that makes you stronger, so...

Go down the street and laugh,
laugh from your heart.
Don´t be who you´re not,
cause you´re unique and free.
So be who you wanna be.
                                    
        
Malo to svoje chyby, ale tie sa dajú ľahko odstrániť. Zrazu ma premkla hrdosť. Zobal som iný papier, kde som napísal: Dobre sa vyspi, maličká. Nechcel som ťa zobudiť a išiel som za chalanmi. Dúfam, že s nezobudíš a nevšimneš si, že som preč, ak hej, každú chvíľu som pri tebe. S láskou Harry xx
Nasadol som do auta a pomaly som sa vybral domov. Keď som za sebou zatvoril dvere, v dome bolo ticho. Potichu som šiel do obývačky, kde sedel Niall a čítal akési noviny. Na nohách mu spala Alice a spokojne odfukovala. Keď ma Niall zbadal, priložil si prst k ústam, aby som bol potichu. Kývol som mu a prešiel som do kuchyne. Ani tu nikto nebol. V chladničke som našiel nejaké ostatky z pizze a tak som si ich naložil na tanier. Všetko som sa snažil robiť čo najtichšie, takže som vyzeral ako magor. Tanier som pokladal 3x pomalšie, aby som náhodou nebuchol. Chladničku som zatváril 3x pomalšie, aby nebuchla a zároveň 3x rýchlejšie, aby nezačala pípať.
Vyšiel som po schodoch a zastal som. Aj z mojej aj z Gemminej izby sa ozývala vrava. Gemminu izbu som nechal tak a vošiel som do tej svojej. Chalani sedeli rozmiestnený všade kde sa dalo a o niečom sa potichu rozprávali. Keď som vošiel stíchli, no keď videli, že som to len ja, zase sa rozhovorili. Bez slova som prešiel k stolu a tanier s pizzou som si položil na kolená.
,,Harry?" Spýtal sa Liam, keď som potichu prežúval. Zdvihol som pohľad a čakal som.
,,Čo sa stalo?  Od Nialla sme sa toho veľa nedozvedeli a Alice nám vzhľadom na to, že len plakala tiež veľa nepomohla." Dával som si načas. Dožul som sústo, zapil kolou, ktorá bola položená na stole a otočil som sa k chalanom. Viseli mi na ústach a čakali čo poviem.
,,Sťahuje sa do Londýna." Chalanom viditeľne odľahlo a tak som si znova odhryzol.
,,A Nicole?" Ani neviem kto sa to spýtal. Bol som unavený akoby som zabehol do Londýna a späť. Ježiš, zase ten Londýn.
,,Snaží sa, ale mama jej v tom moc nepomáha." Keď som videl nechápavé pohľady, vysvetlil som. ,,Včera večer sa dosť opila. A dnes vyzerala ako chodiaca mŕtvola. Neviem ako to budú zvládať." Pokrčil som plecami. Nebolo viac o čom rozprávať.

          Chalani to viac neriešili. Zapli akýsi film a pozerali. Mne dej unikal a hľadel som von oknom. Snažil som sa to brať pozitívne, aspoň budeme spolu. Lenže prídu turné do Ameriky, do Európy,.. ,,Chalani," napadlo ma. Z vačku som vytiahol poskladaný papier, kde bola pesnička, ktorú Alice a Nicole zložili. ,,Už vymysleli pesničku," a podal som im papier. Mlčky čítali a keď sa na mňa potom pozreli, mali na tvári úsmev. ,,Je to dobré," uznanlivo pokýval hlavou Zayn.
,,Toto zložila Nicole?" Pozrel na mňa Louis s úsmevom a ja som prikývol.
,,Aj s Alice, to ona tuším písala akordy, pretože Nicole na gitaru hrať nevie."
,,To som zvedavý, čo na to povie Niall," zasmial sa Louis. Aspoň na chvíľu mi niečo rozptýlilo myšlienky. ,,Zajtra odlietame do Londýna?" Docvaklo mi po chvíli. Mlčky prikývli a ja som mal chuť kričať. Teraz ju tu nechám. Mal som nutkanie sa za ňou rozbehnúť a byť pri nej, až kým to nebude naozaj nevyhnutné. ,,Och," vzdychol som si. ,,Pusti aspoň ten film," drgol som do Zayna, ktorý sa poslušne nahol za ovládačom. V ten večer sme šli spať skoro. Niall neprišiel, takže asi ostal dole s Alice. Napadlo ma, že Alicinu mamu bude zaujímať kde je jej dcéra. Rýchlo som zišiel dole a vzal som od Alice jej telefón. Stíšil som zvuk a šiel som s ním do kuchyne.
-Alice, zlatko?- Ozval sa ospalý hlas Alicinej mamy.
-Pani Mansenová, to som ja Harry. Chcel som len, aby ste vedela, že Alice sem prišla dosť rozrušená a zaspala tu. Chcete, aby som ju odviezol domov?-
-Nie, nebuď ju. Bude problém, ak by ostala?-
-Samozrejme, že nie, preto volám. Zajtra ju doveziem domov.-
-Harry?- V telefóne bolo ticho a tak som čakal čo povie.
-Ďakujem. Za všetko.-
-Viete, že nie je za čo.- Usmial som sa a položil som.

Potichu som šiel naspäť do obývačky. ,,Niall," zašepkal som a drgol som doňho. Zdvihol ku mne unavené oči a skontroloval či sa Alice nezobudila. ,,Roztiahneme gauč, nech nie je celá dolámaná. Pre mňa za mňa tu s ňou potom ostaň spať."
Prikývol a opatrne vsunul pod Alice ruky. Postavil sa aj s ňou a ja som rýchlo rozložil gauč. Videl som, ako sa Alice hmýri a tak som pokynul Niallovi, aby ju už položil. Vybehol som do izby, a vzal som paplóny a vankúše.
,,Ďakujem braček," usmial sa Niall a zakryl Alice. Usmial som sa a šiel som spať.

(na druhý deň)

      Ráno som sa zobudil zavčasu, keď ešte všetci spali. Zbalil som si veci, aby som potom nestresoval a šiel som sa naraňajkovať. ,,Dobré ráno," usmiali sa na mňa Gemma s mamou. Vždy vstanú skoro a vyzerajú vyspato. Nechápem to. ,,To čo bolo včera?" spýtala sa mama, no neznela nahnevane. Skôr ustarostene. ,,Alice a Nicole sa sťahujú do Londýna. Alice to nenesie práve najlepšie a tak isto Nicole. O jej mame ani nehovorím." Nalial som si čaj a zamyslene som ho miešal. ,,Už len to tu chýbalo," vzdychla si mama. Pokrčil som plecami a zahryzol som sa do medového chlebu.
,,Kedy dnes odchádzate?" Spýtala sa Gemma a ja som zase pokrčil plecami.
,,Vieš, že ani neviem? Ale asi poobede okolo 3." Matne som si spomínal, že Liam hovoril také niečo.
,,Pôjdeš za Nicole?" Zaujímalo mamu a ja som prikývol. ,,Musím s ňou byť najdlhšie ako sa dá."
Mama sa postavila a zobrala tanier do drezu. ,,Pôjdem s tebou," vyhlásila rezolútne. ,,Načo?" Pozrel som na ňu prekvapene. Utrela si ruky a otočila sa ku mne. ,,Ak hovoríš, že aj jej mama je na tom zle, bude potrebovať psychickú podporu." Uznanlivo som pokýval hlavou. To malo logiku. Keď som dojedol, umyl som po sebe tanier a sadol som si k telke. Pustil som ju úplne potichu, pretože vedľa mňa ležali Niall s Alice. Keďže Nialla niekedy zobudí aj padajúce pierko, okamžite otvoril oči a zmätene sa obzeral. ,,Klídek, to som len ja," pošepol som a hľadel som na telku. Hromadná autonehoda, pokles burzy a štrajkujúci policajti. Pekná situácia, pomyslel som si. Potom nasledoval bulvár. Na Kim Kardashian hodili na charitatívnej akcii múku. Chúďa. Rihanna prespala u Ashtona Kutchera. Ešte lepšie, veď ten chlap je neverník jak hovädo. Nevadí. A potom tam bola scéna z letiska. Vzpriamenejšie som sa posadil a sledoval som, čo vymysleli.
-Časť chlapčenskej britskej skupiny One Direction priletela do Holmes Chapel. Najmladší člen skupiny, ktorý si nedávno urobil vodičák čakal svojich priateľov na letisku. Nás však zaujalo dievča sediace na prednom sedadle. Čakala včera hnedovlasú priateľku premiéra pred ostatnými členmi skupiny? Pýtali sme Harryho Stylesa, či to spolu myslia vážne a ako dlho sú spolu. Odmietal odpoveď no na naliehanie reportérov predsa len niečo prezradil. ,,S Nicole sme spolu dva týždne. A áno, myslíme to spolu vážne."Viac nám k tomu nepovedal, so skupinou nasadol do auta a odišli.
Ďalej tam bol záber na to, ako sme odchádzali z letiska. ,,Pekne," usmial sa na mňa Niall.

          Alice sa pomrvila a pomaly otvorila oči. Keď vedľa seba zbadala Nialla, zhíkla a rýchlo sa posadila. ,,Do pekla!" Zanadávala a Niall sa zasmial. Pretrela si oči a zívla. 
,,Prepáč Harry, Niall. To ste nemuseli, mali ste ma zobudiť." Hrýzla si do spodnej pery a ja som sa na ňu chlácholivo usmial.
,,Ale prosím ťa. Hlavne že si sa poriadne vyspala." Usmiala sa a postavila sa z gauču. ,,Mama bude vystrašená kde som," plesla si po čele. ,,Aj to som vybavil," usmial som sa. Bolo vidno, ako sa jej uľavilo. ,,Bež sa umyť, zaveziem ťa domov," povedal som jej a ukázal som, kde je kúpelňa. Po ceste stretla mamu, ktorá niesla čaj. ,,Bré ráno," zamrmlala potichu a pridala do kroku. Zasmial som sa a vzal som mame šálku. ,,Nevypi to! To je pre tú Alice," prikázala mi a tak som šálku položil na stôl. ,,Vyspatý?" Spýtala sa Nialla, ktorý potichu sedel na gauči. ,,Aj hej," prikývol.
,,Choď si ešte hore ľahnúť," poradil som mu a on poslušne vyšiel hore. Po chvíľke prišla Alice, viditeľne sviežejšia. ,,Pripravila som ti čaj," usmiala sa na ňu mama a Alice sa hanblivo usmiala.
,,No tak, nehanbi sa. Veď takéto sa bežne stáva. Hlavne že si v poriadku."
,,Ďakujem," odpila si z čaju. ,,Pôjdeme?" Spýtala sa mamka a ja som prikývol. ,,No poď," vyzval som Alice a nastúpili sme do auta. O malú chvíľku sme boli pri Nicolinom dome.

10 komentárov:

  1. tak dúfam, že to vyriešia nejako spolu :) veď keď budú v Londýne, bude to lepšie, nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bude to lepšie :) pomaly, ale bude

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá pesnička... paráda! :)Fakt, klobúk dole

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasná kapitolka, neviem čo viac k tomu dodať... =)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. cast nadherna ako vzdy, co ine sa da od teba ocakavat?? a ten text - nemam slov, mohli by si to chalani z 1D precitat a zaspievat <3




    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ďakujem :)
    fúú, to zas nie :D ale každopádne, som rada že sa páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. už aby bola dalšia ..inak krásna čast :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. asi až zajtra, uvidím :) a ďakujeem

    OdpovedaťOdstrániť