4. marca 2012

Vždy buď sama sebou! -26-

---> z pohľadu Nicole

      Otvorila som dvere a dnu ma vyslovene vtiahlo niekoľko párov rúk. ,,Nicole!" Zvreskla mi pri uchu Grace, až som poskočila. Začali sa prekrikovať a z toho všetkého som rozumela len slová ako "ty, Harry, One direction," a nič viac som nerozumela. ,,Heej! Buďte chvíľu ticho!" Skríkla som, pretože mi už liezli na nervy. ,,ČO sa zas deje?" Položila som otázku do vetru a čakala som. ,,Čo tu robí Harry Styles?!" Vypadlo nakoniec z Ruby. ,,Je tu so mnou." Ooops, dievčatá nevedia o tom, že som s Harrym. A ani som na to nepomyslela, že ich to tak rozruší. ,,S tebou?!" Spýtala sa prekvapene, no nemyslela to ako urážku. Proste ju to prekvapilo. ,,Nicole! Leze to z teba ako z chlpatej deky." Sťažovali sa dievčatá. Z tohto sa tak rýchlo nedostanem. ,,Čo chcete vedieť?" Radšej som sa začala prezliekať a pozerala som si len na ruky. Počula som, ako niektorá zhíkla a pleskla si ruku o ústa. Zdvihla som hlavu a zistila som že to bola Camila. Tej všetko vždy dojde ako prvej. ,,Ty a Harry?" Všetky na mňa pozreli so zatajeným dychom a čakali čo poviem. Rýchlo som prikývla a začala som si robiť vrkoč. Ozval sa neuveriteľný piskot, ktorý však prerušil príchod trénera. ,,Dievčatá, ako to, že ešte nie ste prezlečené?!" Ani nečakal na odpoveď a vypochodoval z miestnosti. ,,A teraz je kde?" Spýtala sa Camila a usúdila som, že sa pýta na Harryho. ,,Sedí v hale.No poďte už, lebo bude tréner nervózny!" Čakala som nejaký pohyb ale všetky ostali stáť ako sochy. ,,Halóó, poďme. Čo zas?" Teraz sa zase ozvala Grace. ,,Akože on je vnútri a uvidí nás trénovať?" ,,Áno, no a?" Vypleštila na mňa oči a povedala. ,,Žartuješ, že? Ja tam nejdem?" Ozvalo sa zborové "ani ja". ,,Bože holky, nerobte mi to." Pristúpili ku mne Ella, Olívia, Yasmine a Lisa. ,,Idete?" Usmiala som sa na ne vďačne. ,,Jasné, veď je to len ďalší chalan. Možno o trošku slávnejší, ale stále len chalan." Usmiala sa na mňa Yasmine. Spoločne sme vyšli zo šatne a zamierili sme do haly. Harry tam sedel ako päť peňazí a čakal, čo sa bude diať. Dievčatá sa na mňa len povzbudivo usmiali a začali behať na rozcvičku. Harry sa na ne nechápavo pozeral a počítal. Asi mu došlo, že je nás na jeden tím akosi málo, ale skôr ako stihol niečo pvoedať som mu skočila do reči. ,,Ehm, Harry? Asi budeš musieť odísť." Nebolo nič trápnejšie, ako mu to povedať. ,,Prečo? Vadí to trénerovi? Veď som sa s ním stretol a povedal, že mu to nevadí." Vždy keď tuho premýšľal, na čele sa mu vytvorila vráska. Jemne som mu po nej prešla. ,,Ostatné spoluhráčky, teda tie, čo nedošli, pred tebou odmietajú trénovať." Harry sa rozosmial tak nahlas, že to museli počuť aj oni, ako som si škodoradostne uvedomila. Snáď im dojde, že sa správajú ako deti.
          Kým sa smial, holky dobehali a začali sa naťahovať, trénovať prihrávky a nevšímali si nás. ,,To fakt?" Spýtal sa ešte so stopami smiechu na tvári. ,,Fakt. Fakt je mi to trapné, ale asi ich nepresvedčím." Mykla som plecami. ,,Dobre teda. Odprevadíš ma?" Spýtal sa s výrazom anjelika, no nevšimla som si diabolské ohníčky v očiach. Keď sme boli takmer pri šatni, ozvalo sa buchnutie dverí a dupot. Harry sa usmial, pustil mi ruku a pristúpil k dverám. Gestom sa ma spýtal, či je to predsa len šatňa. Prikývla som, a čakala čo ten blázon vymyslí. Otvoril dvere a strčil dnu hlavu. Chcela som vidieť, čo holky urobia a tak som prišla bližšie. Dievčatá ostali stáť v komických pózach, zamrznuté uprostred pohybu. Bolo to fakt smiešne. ,,Ja len, že už odchádzam, tak môžete ísť trénovať." Usmial sa úsmevom, ktorý musel dostať do kolien každého a zavrel za sebou dvere. ,,Ak teraz prídeme o polku družstva, si mrtvý, počuješ?" Štuchla som doňho s úsmevom. ,,Je ti jasné, že budem celý čas počúvať, aký si zlatý?" Prevrátila som očami, lebo som presne vedela, že to tak bude. ,,Ale? To mi teda lichotí." Zasmial sa a otočil sa ku mne. ,,Ďalej nemusíš ísť. Bež ich pozbierať. Budem ťa čakať vonku." Pohladil ma po líci a pobozkal ma. Jeho pier sa asi nenabažím nikdy. Usmiala som sa a vbehla som naspäť. Pri šatni som nahodila neutrálny výraz a vošla som. Dievčatá zase ustrnuli, no keď ma zbadali, uľavilo sa im a uvoľnili sa. ,,No poďme vy malé deti. Už je preč." Vyšla som a akurát som sa zrazila s trénerom. ,,Kde je ten chlapec? Vraj tu bol s tebou." Nechápavo sa obzeral a hľadal Harryho. ,,Už odišiel." Keď som vošla do haly, baby boli v kruhu a cvičili prsty. ,,Hotovo?" Spýtala sa s úsmevom Lisa. ,,Hej. ešte si z nich aj srandu urobil. Mali ste ich vidieť." Z toho sme si robili srandu, až kým zo šatne nevypochodoval ostatok družstva. Samozrejme, nerobili sme si z nich srandu tým krutým spôsobom, aký používajú ľudia keď ohovárajú. Započuli na čom sa smejeme a dokonca si začali samy zo seba robiť srandu. Takže sme sa všetky smiali na tom, ako sa správali. Camila stála vedľa mňa a počula som ako si v jednom momente smutne vydýchla. ,,Cam?" Len pokrútila hlavou a potichu povedala. ,,Ja len, že tu ešte Lauren mohla byť a smiať sa s nami." Objala som ju, a ona si položila hlavu na moje plece. Ostatné dievčatá si to našťastie nevšimli. ,,Poď ideme trénovať." Usmiala som sa a tréning sa konečne mohol začať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára