19. marca 2012

Unbroken (2)

(štvrtok, 20.8 2012)

Dany zaliezol do svojej izby a tak som mala celú kuchyňu pre seba. V celom dome bolo ticho, až na tichú hudbu prenikajúcu z jeho izby. Ani neviem čo počúva. Myslím že punk, rock a veci tomu podobné. Samozrejme, nemám predsudky voči žiadnemu štýlu hudby. Keď na to mám náladu, zapneme si Linkin Park na maximum a spoločne skáčeme po celom byte. To sa nezaobíde bez nahnevaného klopania od susedov, najmä pána Sandersa. Zlostný malý mužíček, ktorý striehne na akýkoľvek náznak toho, že sme len usoplené deti. Takže he normálne, že takú náladu nemôžem mať často. Ozvalo sa jemné klopanie. Nepredpokladala som, že to Dany počul a tak mi neostalo nič iné, iba ísť otvoriť. ,,Lucy!" Usmiala som sa, keď sa vo dverách objavila Danyho frajerka. Vysoké dievča s nádhernými, veľkými hnedými očami..Hnedé vlasy jej splývali skoro až k pásu. ,,Mám to, mám to Dy!" Skákala okolo mňa ako malé dieťa. Oči jej len tak žiarili. ,,Dany! Prišla Lucy!" Zakričala som do útrob bytu a sama som šla dojesť skorú večeru. ,,Čo to máš?" Prišla ku mne Lucy a natočila si na vidličku špagety. ,,Jasné, kľudne mi zjedz večeru," usmiala som sa na ňu, no nevadilo mi to. ,,Dan robil svoj tajný recept so sáčkovou omáčkou?" Spýtala sa a prevrátila oči. ,,Samozrejme." Dany nevie uvariť skoro nič. Špagety, sáčkové polievky a puding. To boli všetky jeho kuchárske vedomosti. Úlohu kuchára som vyfasovala ja. Nerobilo mi to problém, varím rada. Najlepšie boli aj tak víkendy, keď sa podarilo,ô že sme mali všetci traja voľno. Skúšali sme recept za receptom a potom sme to všetko do jednej omrvinky zjedli. Potom nás samozrejme boleli bruchá a tak sme celý večer ležali pred telkou a flegmaticky sme sledovali nudné sobotné reprízy rôznych súťaží. Niekedy sme tam zaspali tak, ako sme boli, oblečení. Niekedy Dany s Lucy odišli k nej domov aby sa venovali svojej láske, ako som zvykla s obľubou vravieť. Vtedy na mne väčšinou pristálo to, čo držali v ruke. ,,Zlato." Prišuchtal sa Dany a venoval Lucy sladký bozk. ,,Takže si im to všetkým natrela?" Spýtal sa s úsmevom a držal ju okolo pásu. ,,To by som nepovedala. Mám pocit že tam boli aj lepšie dievčatá." No to už jej Dany priložil prst k ústam. ,,Lucy, proste sklapni," poradila som jej. ,,Tak hrdličky, kam chcete ísť?" Pozreli sa na seba, rozmýšľali a takmer v tej istej chvíli povedali: ,,Zander!" Bol to náš obľúbený klub, len asi 10 minút pešky od tej časti Londýna, kde sme mali byt. ,,To zas bude," uškrnula som sa.
         Nepila som často, aj kvôli veku, ale keď už som pila, tak som bola veselá, ukecaná a všetko mi bolo smiešne. Na moja šťastie som nikdy nebola histerická, neplakala som. A keď sme sa rozbehli, boli sme ako ohňostroj. Všade nás bolo vidieť, počuť ba aj cítiť. Keď sa Dany udšuchtal do izby aby sa prezliekol, Lucy zašomrala. ,,Aj tak si myslím, že tam boli aj lepšie holky. Napríklad taká El." Pozrela som na ňu. ,,Kto je El?" V skutočnosti ma to až tak nezaujímalo. Vždy keď uspeje na konkurze, hovorí, že tam boli aj lepšie dievčatá. Vtedy stačí, keď ju počúvate a prikyvujete. ,,A tak som ju zavolala s nami von, nevadí?" Dostala sa mi do uší veta a ja som precitla. ,,Kto s nami pôjde von?" Spýtala som sa jej. Zamrnčala, no odpovedala. ,,El, Eleanor Calder." ,,Pre mňa za mňa." Začínala ma bolieť hlava a to nebolo dobré znamenie. "Lenže ružový zázrak vždy pomôže. Rýchlo som zapila tabletku a vybrala som sa do izby. ,,Ideš domov, alebo ostávaš a pôjdeme spolu?" Kričala som z izby, no nezaregistrovala som, že Lucy šla do izby za mnou. Keď sa mi ozvala za chrbtom, až som poskočila. ,,Idem sa prezliecť a dať si sprchu. Navyše, ukázala na topánky ktoré mala na nohách. Vkusné lodičky s otvorenou špičkou a ešte k tomu na platforme. ,,V tomto tu dlho nevydržím." ,,No a? Nepôjdeme dnes za ultra sexi čajočky?" Našpúlila som pery, vytrčila zadok a začala som sa afektovane prechádzať po izbe. ,,Andy ty si strašná koza." rozosmiala sa a hodila po mne môj obľúbený vankúš. ,,Mám to brať ako nie?" Smiala som sa a zapla som rádio. Hrali Lady Gagu a tak som ho zase vypla. ,,Správne. Nenávidím ju," striasla sa Lucy. ,,To sme dve. Kedy chcete ísť?" Spýtala som sa, pretože už hodinu rozprávali o tom, že ideme, kto ide, ale kedy ideme nepovedal nikto. ,,Netuším," prehrabla si vlasy a pomrvila sa. ,,O pol 9?" Pozrela na mňa s otázkou v očiach. ,,Dobre, ale teda si nechceš pohnúť? Je 7.45." Ukázala som na hodinky a Lucy vyskočila z postele ako guľový blesk. ,,Voláme si," objala ma a bežala za Danym. ,,A čo tá El?" Stihla som zakričať, kým nezdrhla. ,,Príde so mnou," zvolala a ozvalo sa buchnutie dverí.
        Vo dverách sa zjavil Dany a hľadel na mňa. ,,Čo je?" Usmiala som sa a začala som upratovať posteľ. ,,Neviem," a odišiel. Pokrútila som hlavou a postavila som sa pred skriňu. Bože, ako rada by som oblečenie riešila ako chalani. na čo siahnem, to si oblečiem. Lenže ja som to riešila moc. Kvôli postave, akú mám, si nemôžem obliecť len tak niečo. Nesťažujem sa, to nie. Ja sa nikdy nesťažujem. Teda, snažím sa.

             Šortky a kvietkovaná blúza zúžená pod prsiami je celkom dobrá kombinácia. Sandáliky na malom opätku, náhrdelník do krku a bola som pripravená. Mala som však dosť času a tak som si sadla pred telku. Na MTV práve hrali N-Dubz a tak som pridala hlas. ,,Musí to tak hučať?" Spýtal sa Danyy, keď prechádzal okolo. ,,Áno musí. Dnes je môj deň, pamätáš?" Vyplazila som mu jazyk a ďalej som sa venovala telke. S Danym sme mali nepísanú dohodu. Pondelok, streda a nedeľa boli jeho dni. Utorok, štvrtok a piatok boli pre zmenu moje dni. Sobota bola deň s heslom: ,,Kto skôr príde, ten skôr melie." Aby ste mi rozumeli, keď mal Dany svoje dni, púšťala sa hudba akú chcel on. Keď som mala svoje dni ja, bola som nervózna a jedla som všetko do radu. Ale to sú zase iné dni, aha.. Keď ja mám svoje dni, púšťam hudbu akú chcem ja. To môžete z nášho bytu najčastejšie počuť Robbieho Williamsa, The Fray, Rihannu, Simple plan a tak ďalej. Mohla by som vymenúvať až do zajtra, takže s tým radšej seknem hneď teraz. Skrátka, sedela som pri telke, hlavou kývala do rytmu a čakala som, čo sa bude diať, Dany prešiel len v trenkách a išiel do izby. ,,Nebol si teraz oblečený?" Spýtala som sa, keď prechádzal okolo. ,,Bol," uškrnul sa a vopchal si do úst 3 keksíky Oreo naraz. Vypadávali mu z úst, všade trúsil, no bol spokojný sám so sebou. ,,Ty si prasa, nevieš jesť normálne?" Rozosmiala som sa a jednu sušienku mu zobrala. ,,Héj! Tam máš medvedíkov!" Bránil sa a odtiahol ruku s balíčkom. ,,Len sa nerozplač." Uškrnula som sa a sadla som si naspäť k telke. Bezmyšlienkovite som prepínala programy, no nešlo nič normálne. Veď čo čakám štvrtok večer? Nechala som to opäť na MTV a zatvorila som oči. Okamžite som stratila pojem o realite.

2 komentáre:

  1. som zvedavá ako to bude pokračovať a s kým skončí... =D =D a hoď tu niekedy ďalší diel, potešila by som sa... =)

    OdpovedaťOdstrániť