23. marca 2012

Unbroken (4)

(20.8.2012, štvrtok večer)

K stolu dobehol spotený Dany so slovami: ,,Poď tancovať!" A ja som nemala na výber. Schmatol ma za ruku a nezmohla som sa na nič iné, ako na akýsi úškrn smerom k Eleanor. Povzbudivo sa na mňa usmiala a popohnala ma rukou. Hrali niečo technické, bez slov. Taký ten druh hudby, ktorý vás roztancuje za každú cenu. Tancujem celkom rada, ale iba keď mám náladu, ktorú som ešte stále nemala. Samozrejme, účastne som sa pohybovala do rytmu, no podľa Dannyho výrazu mi to moc nešlo.
,,Už ľutuješ, že si ma zavolal, že?" Keď s trpiacim výrazom prikývol, na znak ústupu som dvihla ruky a so smiechom odišla. Predierala som sa pomedzi všetky tie hmýriace telá so snahou dostať sa k stolu. Medzi dvoma dievčatami medzera, za ktorou som videla náš stôl. Šikovne som sa cez ňu prešmykla, no pri stole som prekvapene zastala. Zrazu tu bolo akosi veľa ľudí. Chrbtom mi bolo otočené akési dievča, či skôr žena, s krásnymi, hustými kučeravými hnedými vlasmi. Verte mi, ani to, koľko prídavných mien čo som použila, ich neopíše. Keď sa narovnala do plnej výšky, musela som zakloniť hlavu, aby som jej videla do tváre. Okej, možno preháňam, ale mojich úbohých 162 cm jej nesiaha snáď ani po plecia. ,,Ahoj," usmiala sa a mňa oslepili žiariace biele zuby, ktoré vyslovene bili do očí v tmavej tvári. ,,Eh, ahoj," usmiala som sa a hľadala som aspoň nejakú známu tvár. Zbadala som Lucy, ako sedí na kraji a o niečom sa rozpráva s chlapcom v pásikavom tričku. Keď zaregistrovala, že sa na ňu pozerám, zatlieskala aby si vynútila pozornosť všetkých pri stole.
Pri hlasnej hudbe nemohla predpokladať, že ju budú počuť a tak zakričala: ,,Decká!" A hovor pri stole ustal. Tak teda dík Lucy.

,,Toto je moja kamarátka a sesternička môjho chlapca,.... ktorý práve prišiel." K stolu sa doteperil spotený Dany a schmatol prvý pohár s pitím, ktorý uvidel. Videla som, ako blonďákovi myklo rukou, no chalan vedľa neho mu venoval varovný pohľad. Vzdychol si a venoval pozornosť akémusi vzdialenému bodu za Lucynou hlavou. ,,Ozaj ešte meno," uškrnula sa Lucy a pokrčila ramenami. ,,Andy," prevzala som iniciatívu a predstavila som sa. Blonďavý chlapec ktorý vedľa mňa sedel, sa usmial a odhalil takmer neviditeľný strojček. ,,Som Niall." Kývla som mu a usmiala som sa. ,,Liam," ozval sa jeho prísediaci. Usmievali sa na mňa obrovské hnedé oči farby roztopenej horkej čokolády. ,,Teší ma," usmiala som sa. Také niečo sympatické na ňom bolo. ,,A toto," ukázal na dievča s bujnou hrivou, ,,je moja princezná." Liamova princezná sa ku mne otočila celým telom a úplne prirodzene ma objala. Do nosa mi udrel akýsi kvetinový parfém a pošteklil moje čuchové bunky. Nahlas som si kýchla, na čo sa ozvalo zborové: ,,Nazdravie!" Na rad prišiel chalan v pásikavom tričku. ,,Louis," usmial sa a napravil si ofinu. ,,Toto je zase môj princ," ozvala sa Eleanor a pohladila Loua po ruke. Sledovala som, kam si môžem sadnúť. Boli sme tam celkom natlačení. Do úvah mi vstúpil ten blonďák, Niall. ,,Vidím, že sa míňajú zásoby pitia. Ide so mnou niekto objednať?" "Nevyzeralo to, že by sa šli potrhať. ,,Idem ja," položila som mu ruku na plece. Vďačne sa na mňa usmial a pustili sme sa do predierania sa cez masu ľudí. Po pár nárazoch sme sa dostali k baru, kde bolo plno ľudí. Neustále som mala pocit, že ho odniekiaľ poznám. Ani za toho Boha ma však nevedelo napadnúť odkiaľ. Ale to vlastne všetci chlapci pri stole. Úsmev Nialla, dokonca aj hlboké oči toho Liama. ,,Čo si dáš?" Spýtal sa ma, keď k nám konečne prišiel barman. Pokrčila som plecami a tak mi podal nápojový lístok. Mojito, Sex on the beach, Bloody Marry, Piňakoláada,... Bolo tam toho strašne veľa. Keď som zbadala že si objednal vodku s džúsom, prešla ma chuť na akýkoľvek koktejl.
,,Dajte aj mne," pokynula som barmanovi a vrátila som lístok na miesto.
,,Lucy chcela mojito," pripomenula som mu, keď už chcel ísť preč. Poťukal si po čele a doobjednal. Napila som sa z džúsu a tým akoby sa do mňa vliala odvaha.
,,Odkiaľ ťa poznám?" Spýtala som sa a on sa na mňa prekvapene pozrel.
,,Odniekiaľ si mi známy," vysvetlila som mu ešte raz.
,,Jáj tak," pousmial sa a poškrabal sa na hlave. ,,No, nechcem aby to vyznelo, že ma odtiaľ musíš poznať. Som s chalanmi v skupine." A mne to zrazu došlo. One Direction. Pred oči mi vyskočili obrázky. Alex je z nich namäkko. Ja len viem, že sú a že sú dosť populárny. Samozrejme, poznám ich pesničky a sú fajn, ale to je všetko.
,,Jasné! Prepáč, dnes som akosi mimo," ospravedlňujúco som sa usmiala.
Pokrútil hlavou. ,,Nemusí nás každý poznať."
,,Práveže ja vás poznám. Kamarátka je z vás paf. Počkaj," dvihla som prst a v pamäti som narýchlo lovila text ich pesničky, ktorú mi Alex púšťala. Mierne podgurážená alkoholom som začala vyspevovať.
,,Get out, get out, get out of my head, and fall into my arms instead." Niall sa ku mne pridal. ,,I don´t, I don´t, don´t know what it is, but i need that one thing. And you´ve got that one thing." Keď sme skončili pozreli sme na seba a rozosmiali sme sa.
,,Pekná spolupráca," povedala som so smiechom a Niall prikývol. ,,Pôjdeme? Ešte si budú myslieť, že sme zdrhli," ukázal smerom k stolu. Pri pohľade na ľudí, ktorý do mňa v tanečnom ošiali vrazia, som si vzdychla ale vzala som si svoj pohár a čo najbezpečnejšie a najrýchlejšie som sa snažila prejsť. Niall položil pred Lucy mojito a sadol si tak, aby som mala aspoň aké také miesto. Snažila som sa sa sadnúť si tak, aby som to mala aspoň trochu pohodlné. Moc to nepomáhalo, ale who cares. Netuším prečo, ale akákoľvek dobrá nálada ma opustila. A navyše som začala byť hladná. Bola presne polnoc. Vtedy sa popoluška zvykla vracať domov, nie?

Započula som, ako sa Niall naklonil k Liamovi a šepkal mu do ucha. ,,Kamoš, načo sme sem išli? Hej, je tu fajn, aj oni sú fajn," ukázal smerom k Lucy a Danymu, ,,ale som hladný." Ako potvrdenie mu dosť zaškvŕkalo v bruchu. Keď moje brucho ucítilo, že sa vedľa neho nachádza ďalší hladný spoločník, sa radosťou sa pridalo. Chalani sa na mňa prekvapene pozreli a ja som sa len ospravedlňujúco usmiala. ,,Si hladná?" Spýtal sa Niall s jemným úsmevom. ,,Veruže som. Už aj domov by som šla, lenže to by som potrebovala vytiahnuť tamtých dvoch," a kývla som hlavou k Lucy a Danymu. Boli zabratí vo vášnivej debate s El a Louisom. ,,Aj Danielle chce ísť domov, a Louis sa o seba vie postara," ozval sa Liam. Pozrela som naňho pohľadom "čo tým chceš povedať?" ,,Odprevadíme ťa domov?" Spýtal sa nakoniec Niall. Ale zastavíme sa v Nando´s.  Som fakt hladná," a zase mi zaškvŕkalo v bruchu. ,,Moje dievča," zasmial sa Niall. Všimla som si takmer neviditeľný strojček. Keď videl že naňho hľadím, rýchlo skryl zuby a otočil sa k Louisovi. ,,Pôjdeme. Tuto Andy chce ísť tiež domov," hodil rukou smerom ku mne. Ozvala sa Lucy.
,,Dy? Máme ísť s tebou?" Videla som na nej, že sa jej domov ísť nechce.
,,Nemusíte," pokrútila som hlavou. ,,Ostaňte a bavte sa," usmiala som sa a objala som ju.
,,Určite?" Spýtal sa Dany, no opäť som pokrútila hlavou.
,,Domov trafím," uškrnula som sa a počkala som, kým sa ostatní členovia výpravy oblečú. Rozlúčili sme sa aj s ostatnými, s EL som sa pod hrozbou smrti dohodla, že sa v sobotu stretneme a vyšli sme do chladného nočného vzduchu.

4 komentáre: